

Miezamarsha
Diploma in Mass Communication
I love Myself. I dont smoke , drink & club.
18 years of living . 11th July. pampered. Sturborn & Sensitive .
Always Love Italian Food:)Mixed blood. Easily got irritated. Easy going.
Dislikes nonsensical and unnecessary things. Strong sense of sympathy.
Im'a shopaholic. Dislike crowded places.

about you eg. I am cool. I sing great songs. I am kate nash.
& thnks to aisyah .! i learn to hate him now. =) though its hard bt i try .. thnks sya so much... & btw yesterday night talk on th phone w bella the way i talked to her is like berubah2 frm hyper2 to nangis2 .. oh not fergeting yesterday call feat wan ah kays th pakcik teletubies tu . hahaha .. & bagos keep taggin kays. yg pasal mak kau tu takya layan sngt . thnks fer the care aniways .org mcm gtu dah terang2 LOSER. Agree ? so i dont 1 my friends or myself to waste time on loser like them .0ouh btw . picher below is so takde kene mengene w my post bt its okay . i just feel like uploading it . heehs ..keep tagging kk! tag reply below:
to bapak kau & ilah ; haha. tag team ey ? thnks niway . =)
Efaah: You've been tagged! Check out my blog yawww!
*reply* done!=)
aisyah<3:>
*reply* pleasure=)
amin: ni rupenyer ehk u..hehehehe...dh tag ehk..btw u tkcare k..dun sad2 lah...klau de jodoh mesti he will find u k..:)
*reply* i dont wish to0 !
maissy: to mak kau.kau manenye ljambu nk kutok2 org.sialan.ni la org jeles slalu gni.
*reply* relax maissy syg . example of LOSER mmg mcm gtu..=)
Pakcik Teletubbies: Garang Nyer Maissy.. Haa.
*reply*maissy mmg kalau org mcm gini tak kasi chance. syg maissy.
maissy: mane ade garang.haha .org gni tk perlu nk buat baek .kutok org tau maneye jambu tah sial.hahaha
*reply*:hahaha .. klakar la kau maissy !=D Hahaha.betol agree!
Pakcik Teletubbies: Eeee Tk Baik Tau Mencarut Maissy.. Tapi Tkpe.. Sial Kau Pukimak Kau Larr Mak Kau U Mother *****!!!! Haa.. Bual Fanatic Japp..
*reply*:wow! suggoh ade bakat jdi matrep=)
Afiqa:Meeza. Wrong its suppose with an "I". Mieza.LOL
*reply* hello syg . i rindu bangett sama kamu .! haha .. meet soon oke darlin

